top of page
  • Yazarın fotoğrafıserda buyukkoyuncu

AYŞE VE ŞEBNEM YAPARSA EN İYİSİNİ YAPAR

FireShot Capture 12 - @serdabuyukkoyuncu • Instagram fot_ - https___www.instagram.com_p_BlyGs8hAba2_.png

Biliyorsunuz @bestmenproduct olarak konusunun en iyisi dört acente ile çalışıyoruz. Zaten aksi düşünülemez bile.

🎶

@siradisikitalar Sakıp Erensoy, @cruisebrandsturkiye Bülent Tatlav, @gezininellitonu Aslı Özlen ve @sacred7travel Ayşe Kaynarcalı ile Şebnem Akarsu.

Bu kez @sacred7travel ve @sanatlarandevu ile Toscana Vadilerinde gezip, kadim ortaçağ şehirlerinin havasını solumak, Andrea Bocelli’nin Tanrı’nın hediyesi muhteşem sesini kendi köyünün topraklarında dinlemek üzere İtalya’ya geldik.

🎶

Hastalığımın etkilerini bu şekilde giderebileceğimi söyleyince kıyamadı ‘haydi gidelim’ dedi @saffetemretonguc.

🎹

Gözümüz kapalı teslim ettik kendimizi @sacred7travel’ın güvenli ellerine.

Hastaneden taburcu olup ertesi sabahın erken saatlerinde havaalanında soluğu aldım. Şebnem ve Ayşe’nin hep olduğu gibi zarif hediyeleri ile ekibi bizi bekliyordu alana vardığımızda.

😜

Gelenler güzel, ruhlar güzel, Toscana uhrevi, müzik Tanrısal… Daha ne isteyelim deyip yaslandık koltuklara. Ayşe mi ayarlamış bilemedim ama uçakta Bocelli’nin hayatının filmi vardı ve onu izledim. Ders gibi bir şey oldu benim için. Bildiklerimle bilmediklerimi harmanladım böylece.

Alem Dergisindeki Bocelli’nin izinden yazımda okursunuz detaylıca. Belki sizlere de anlatırım bir ara.

👍

Bologna havaalanına indik. Şık ama çok şık öğle yemeğimize dek ve sonrasında kenti gezdik adım adım.

🎹

Turistik olarak pek bilinmese de, Bologna benim dünyamın en güzel şehirlerinden biri. Öyle ki bir ara orada yaşamayı bile düşünmüştüm. Zenginlik, kültür, huzur ve refah tarihin her döneminde varmış bu diyarlarda.

🙂

Sonra ver elini Toscana. Yani yeşilin 1 milyon tonu. Yani zarafetin cenneti, Yani efsane diyarlar. Ve buranın tam ortasında otelimiz. Üzüm bağları sonsuzluğunun ortasında bir ada. Çok lüks bir çiftlik.

🎹

Otel yıkılıyor, yemekler Michelin standartlarında. Ben yine de Saffet’in verdiği hiçbir şeyi yememeye özen gösterdim. Hatta hastalığımı bahane edip kendime ayrı yemek bile yaptırdım. O kadar yani sütten ağzımın yanma durumu.

🎵🎶🎵 YARIN KONSERE GİDİYORUZ. BOCELLİ’NİN AŞK HAYATI DEDİKODULARI….